sobota, 23 kwietnia 2016

enchanté

Cześć Ptaszyny!

Mimo, że mój "rok poza" jeszcze się nie zaczął, postanowiłam opisać tu to, co wiąże się z przygotowaniami, a później, mam nadzieję, z samym wyjazdem. Taki... rodzaj dziennika, którego przynajmniej nie zapomnę. Napisałam "mój rok poza", ponieważ na tyle właśnie znikam. Już od dłuższego czasu chodził za  mną ten pomysł, ale ciągle jakoś pozostawał niespełniony, odkładany i zagubiony. Ostatnio doszło do mnie, że "jeśli nie teraz to kiedy?" i zdecydowałam się.
Ok, przestaję być tajemnicza:

Po wakacjach wyjeżdżam na rok do Wielkiej Brytanii!
Jako Au Pair!

Na razie w wolnych chwilach jestem dosyć podekscytowana tą myślą, ale do wakacji muszę jeszcze tyle rzeczy zrobić, że nie mam zbyt dużo tych "wolnych chwil". Właśnie jestem w połowie ostatniego semestru studiów, co oznacza tyle, że za dwa miesiące muszę zdać górę egzaminów i obronić pracę. Aha... i jeszcze taki drobny szczegół muszę ją jeszcze napisać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz